IP-Telefoniya
IP-Telefoniya - bu uyingiz uchun zamonaviy texnologiyalardan foydalangan holda ishonchli ovozli xizmat. Ushbu xizmat sizga Toshkent shahridagi telefon qo'ng'iroqlarini va butun O'zbekiston bo'ylab mobil telefon raqamlarini vaqtincha taqdim etish imkonini beradi.
Xizmatning afzalliklari:
• Taqdim etilayotgan xizmatlarning yuqori sifati;
• Qulay narxlarda CHEKSIZ aloqa;
• BEPUL qo'shimcha xizmatlar: raqamni aniqlash (EvroAON), qo’ng’iroqni yo’naltirish;
• 24/7 axborot-texnik yordam;
• Raqam tanlash imkoniyati;
• Tez ulanish;
Xizmat narxi: oyiga 22 000 so'm!
SIP-Akkauntni ulash uchun bir martalik to'lovi - 50 000 so'm
SIP-apparatlar - 600 000 so'm
SIP-Akkaunt – SIP telefon tarmog'idagi foydalanuvchi hisobi, agar hisob mavjud bo'lsa, abonent qo'ng'iroqlarni amalga oshirishi mumkin.
Asosiy talab – internetga ulanishning mavjudligi.
Telefon raqamiga kirish Sarkor tarmog'i ichida va TAS-IX tarmog'i orqali amalga oshiriladi.
Qo'ng'iroqlar uchun siz SIP protokolini qo'llab-quvvatlovchi shaxsiy kompyuter va mobil qurilmalar, ish stoli IP-telefonlar (SNR, Yealink, Grandstream, Cisco / Linksys, D-Link, Panasonic, Eltex) uchun foydalanishingiz mumkin. Yuqori tezlikdagi internetga ulanish talab qilinadi.
Eslatmalar:
• Xizmatni Toshkentda ulash mumkin. Chiquvchi qo'ng'iroqlar Toshkentda va O'zbekistonning mobil telefonlariga mavjud. Kiruvchi qo'ng'iroqlar dunyoning istalgan joyidan mavjud.
• Ushbu xizmat jismoniy shaxslar uchun mavjud;
• Xizmat faqatgina asosiy xizmat uchun ("Internet") abonent to'lovi to'langan va kerakli mablag 'hisobda bo'lganda mavjud;
• IP-telefoniya xizmati uchun abonent to'lovi xizmat yoqilganda o'chiriladi;
• Abonent to'lovi abonent to'lovi yechilgandan so'ng 30 kalendar kun davomida amal qiladi. Agar 30 kundan so'ng abonent "Telefoniya" xizmati uchun abonent to'lovini to'lash uchun etarli mablag'ga ega bo'lsa, abonent to'lovi avtomatik ravishda hisoblanib, xizmat 30 kunga uzaytiriladi;
• Xizmatdan faqatgina ijobiy balansda va asosiy xizmatning "Internet" xizmati uchun haq to'lanadigan abonent to'lovi bilan, shuningdek "IP-telefoniya" xizmatining pullik abonent to'lovi bilan foydalanishingiz mumkin (o’chirilgan holatda qo’ng’iroqlar faqatgina
favqulodda vaziyat raqamlari va kompaniyaning call-markaziga mavjud);
• Xizmat tugatilgan (30 kundan so'ng) abonentning IP-telefoniya uchun abonent to'lovini to'lash uchun mablag'lari yetarli bo'lmagan hollarda – xizmat o’chiriladi. Xizmatga kirishni davom ettirish uchun abonent hisobni to'ldirish va abonentning Shaxsiy hisob raqamidan xizmatni yangilab, shaxsiy kabinetda "Xizmatni yangilash" tugmasini bosish kerak;
• «Port Rezervlash» xizmati yoqilgan bo'lsa, «IP telefoniya» xizmatini yoqish va ishlatish mumkin emas;
• Oylik abonent to'lovi quyidagi xizmatlarni o'z ichiga oladi: Evro-AON va qo’ng’iroqni yo'naltirish;
• Xizmatni yoki kompaniyaning savdo ofisida ulashingiz yoki o'chirishingiz mumkin;
• Agar abonent IP-telefoniya xizmatidan ketma-ket 2 oydan ortiq foydalanmasa, kompaniya abonentga qo'yilgan telefon raqamini bekor qilish va uni bepul ulanish uchun ro'yxatga qo'yish huquqiga ega;
• Ushbu xizmat uchun chaqiriq ma'lumotlarini (detalizatsiya) ko'rish imkoniyati yo'q.
Ulanish
• "IP telefoniya" xizmatini kompaniyaning savdo ofisida faollashtirishingiz mumkin.
• Kompaniyaning savdo ofisida xizmatni yoqtirish uchun abonent IP-telefoniya xizmatiga ulanish uchun ariza formasini to'ldirib, ulanish narxi va abonent to'lovini o'chirish uchun shaxsiy hisob raqamiga kerakli miqdorga ega bo'lishi kerak.
Oltin raqamlar
Abonent o'zi uchun oltin raqamlardan birini quyidagi darajaga muvofiq haq to'lash asosida ulashi mumkin:
• Oltin raqamlarni tanlash va ulash odatdagi raqamlarda ishlatiladigan printsipga muvofiq amalga oshiriladi - abonent kompyuterida yoki kompaniyaning savdo ofisida. Oltin raqamlarning narxi abonentning shaxsiy hisobidan bir marta, IP telefoniya xizmati uchun abonent to'lovi bilan birga yechiladi