Sehrli chegirma

"Sehrli chegirma" yil davomida abonent to'loviga 100% gacha chegirmaga ega bo'lish imkonini beradi.

"Sarkor-Telekom" o'z abonentlarini qo'shimcha xizmatlarga chegirmalar va internetga kun davomida cheksiz foydalanish imkoniyatini taqdim etadi.

Sehir boshlandi! Har to'rtinchi, yettinchi, to'qqizinchi va o'n ikkinchi abonent to'lovlari uchun chegirma olasiz.

Orange 3 tarifidagi chegirmalar hisoblab chiqilgan misol:

Abonent to’lovlari soni1-345, 678910, 1112
Oylik abonent to'lovi chegirma miqdori0%20%0%20%0%20%0%40%
«Orange 3» abonent to’lovi130 ming so’m104 ming so’m130 ming so’m104 ming so’m130 ming so’m104 ming so’m130 ming so’m78 ming so’m


Eslatmalar:

• Faol abonentlar uchun abonent to'lovlarini hisoblash sadiqlik dasturini joriy qilish bilan boshlandi (2016 yil 1 dekabr). Yangi abonentlar uchun - birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya va abonent to’lovidan keyin.
 • Sodiqlik dasturida jismoniy shaxslarning barcha faol abonentlari, kompaniya bilan shartnoma tuzgan, shuningdek Internet xizmatlariga to’lovni o’z vaqtida amalga o’shirgan abonentlar ishtirok etishi mumkin. 
• Sodiqlik dasturida 2016 yil 1 dekabrga qadar ishlatilgan arxivli tarif rejalari va tarif rejalari kiritilmagan bo'lib, unda «Sadiqlik dasturi» va / yoki «Sehrli chegirma» mavjud emas. 

• Oylik abonent to'lovi o'z vaqtida to'langanida siz 4, 7, 9 (20% chegirma) va 12 (40% chegirma) abonent to'lovi uchun avtomatik ravishda o'rnatiladi. Chegirmani @SarkorTelecom_bot orqali yoki shaxsiy cabinet orqali faollashtirishingiz mumkin.
*Birinchi 3 oylik abonent to'lovi uchun chegirmalar yo'q;

• 12 oylik muddat tugagandan so'ng, abonent to'lovlarini hisoblash to'xtatiladi va yangi sodiqlik dasturi boshlanadi;
    • Tanlangan tarif rejasiga binoan to'lov, abonent to'lovi vaqti tugagunga qadar muntazam ravishda amalga oshirilishi kerak (abonent to'lovi soat 00: 00da olinadi, o'z vaqtida ma'lumot olish uchun, biz SMS-axborot xizmatini faollashtirishni taklif qilamiz). Abonent xizmatidan foydalanishni to'xtatganda, ya'ni, abonentlik to'lovi o'z vaqtida to'lanmagan va o'rnatilgan sana va vaqt (abonent to'lovi soat 00: 00da belgilangan kun) uchun haq olinmagan bo'lsa, ushbu Abonentga sodiqlik dasturining shartlari to'xtatiladi. Keyingi to'lov vaqtida hisoblash jarayoni qayta boshlanadi;

• Shuningdek, Telegram bot @SarkorTelecom_bot orqali shaxsiy kabinetda va / yoki “sehirli chegirma” sehrli tugmachasi o'z vaqtida faollashtirilmasa, sadoqat dasturida ishtirok etish jarayoni nolga qaytariladi. 
• Tarif rejasini har qanday mavjud tarifga o'zgartirishlar kiritilganda (istisno tariqasida, sodiqlik dasturida ishtirok etish va "Sehrli chegirma" ko'rsatilmagan tariflar bo'lishi mumkin), abonent to'lovlarini chegirmasi davom etadi. Chegirma yangi tarif rejasining oylik to'lovi bo'yicha hisoblanadi; 
• Abonent «Portni rezervlash» xizmatidan foydalansa, bonus bekor qilinadi va abonent to'lovlari qaytadan 
    • Abonentning "Sehrli chegirma" sodiqlik dasturiga qo'shilgani haqidagi barcha ma'lumotlar abonent to'lovi va chegirma miqdorini kuzatishingiz mumkin bo'lgan Abonentning shaxsiy hisobida aks etadi.


O'zingizning hamyoningizdagi sehrni baholang!

Qo'shimcha xizmatlar