/uzb/news/Shartnoma-236

+998 (71)

122-00-00

122-11-11

Ommaviy shartnoma

OMMAVIY SHARTNOMA


www.sarkor.uz telecom saytida joylashtirilgan Sarkor tarmog'iga ulanish xizmatlarini ko'rsatish haqida

MCHJ QK "Sarkor Telekom", keyinchalik Provayder deb nomlanuvchi, keyinchalik abonent deb nomlanuvchi yuridik yoki jismoniy shaxsga, shuningdek xo'jalik subyektiga UZASI AA № 0001836 litsenziyasiga muofiq Sarkor tarmog'iga ulanish xizmatlarini (keyinchalik xizmatlar) ko'rsatadi. Abonent tamonidan to'lovlarni amalga oshirishi ushbu ommaviy shartnomaning (keyinchalik shartnoma)shartsiz qabul qilinishi hisoblanadi (O'z. Res. FK. 370 modda)

1. UMUMIY QOIDALAR

1.1 Ushbu ofertada quyudagi tushunchalardan foydalaniladi:

Internet (internet) - turli shaxslar va tashkilotlarga tegishli bo'lgan ma'lumotlar va axborotlarni uzatuvchi tarmoqlarning global, ixtiyoriy va mustaqil birlashmasi;
SPAM (Spam)- savdo, siyosiy va boshqa turdagi axborotlarni (reklama), ularni qabul qilishni istamagan shaxslarga ommaviy tarzda yuborish;
Xizmatlar (Services) -Umimiy foydalanish telefonlari orqali, ma'lumotlarni uzatish xizmati, shu jumladan Internet xizmatlarini, va yana ushbu xizmatlarni ko'rsatishda foydalaniladigan amaliyotlardir. Kommuterlangan ulanish(Dial up) - Shahar umumiy foydalanish telefonlari orqali Provayder modem puliga Abonentni seansli ulash;
Provider (Provider) - Belgilangan litsenyizalar asosida Xizmatlarni ko'rsatuvchi yuridik shaxs.
Abonent (Subscriber)-Provayder xizmatlaridan foydalanuvchi yuridik va jismoniy shaxs, shuningdek, yagona login va parolga ega bo'lgan xo'jalik subyekti.
Login/Foydalanuvchi nomi (Login/username)-Abonentning provayder tamonidan bir tamonlama o'rnatilgan va uning talablariga javob beradigan, identifikatsion parametrlari;
Parol(Password)-Xizmatlarga ruxsatsiz kirishdan himoyalovchi asosiy vosita; Minimal belgilar soni - 6 ta;
Sarkor tarmog'i(Sarkor Net)- "Sarkor Telekom" MCHJ QK ma'lumotlarini uzatuvchi tarmoq;
Faollashtirish(Authorization)- Login va parolni kiritish yordamida abonentning billing sistemasida faollashishi;
Provayderning rasmiy sayti (Provider Official site)-www.sarkor.com manzili bo'yicha joylashgan "Sarkor Telecom" MCHJ QKning korporativ WEB sayti.
Shaxsiy kabinet(Personal cabinet)-har bir abonentning o'ziga tegishli shaxsiy ma'lumotlari va statistikasi ko'rsatilgan va Provayderning rasmiy sayti orqali kiriladigan virtual kabinet
To'lov kartasi (Payment-Card)- provayder xizmatlari uchun shaxsiy kabinetda to'lov kartasi seriyasi va pin kodini faollashtirish yo'li bilan haq to'lash vositasi
To'g'ridan-tog'ri to'lov (Online payment)-Provayder xizmatlari uchun Provayder tomonidan belgilangan to'lov nuqtalarida, abonent tamonidan to'g'ridan to'g'ri pul tushirish usuli;
Abonent balansi (Subscriber Balance) - Provayder billingidagi abonentning joriy vaqt qolgan pul miqdori haqidagi ma'lumot ko'rsatilgan hisob. Abonent balansi haqidagi ma'lumot shaxsiy kabinetda joylashtirilgan.
"Provayder ma'suliyatiga kiritilgan zona" (Provider responsibility area)-Provayderga tegishli va uning boshqaruvi ostidagi texnik vositalar va aloqa kanallari; Qo'shimcha xizmatlar (Additional services)-Provayder tamonidan abonentga bepul yoki pullik asosda taqdim etadigan qo'shimcha xizmatlar;Abonent balansi haqidagi ma'lumot shaxsiy kabinetda joylashtirilgan. Qo'shimcha xizmatlarning ta'rifi va ulardan foydalanish qoidalari Kompaniyaning rasmiy saytida va abonentning shaxsiy kabinetida joylashtirilgan bo'ladi.
To'lovning amal qilish muddati - To'lovni amalga oshirilayotgan vaqtda abonent tamonidan tanlangan tarif rejasiga muofiq belgilangan muddat.
Abonent to'lovi (User fee) - Abonentning tarif rejasiga muofiq,uning balansidan xizmatlardan foydalanish uchun to'lanadigan majburiy to'lov.
Hisob-kitob davri (Accounting period) -Abonent tarif rejasida belgilangan abonent to'lovining amal qilish muddati
Elektron pochta (E-mail)- Global kompyuter tarmoqlarida "xat" yoki "elektron xat" deb nomlangan elektron xabarlarni yuborish yoki qabul qilish texnologiyasiva uning xizmatari;
Xosting - Tarmoqda doimiy ravishda mavjud bo'lgan serverga ma'lumotlarni jismoniy ravishda joylashtirish uchun hisoblash quvvatlarini taqdim etuvchi xizmat;

2. TAMONLAR MAJBURIYATLARI:

2.1 Provayder quyidagi shartlarni bajarishga majbur;

2.1.1. Provayder billingida foydalanuvchining parol va loginini ro'yxatga olish yo'li bilan aboentga xizmatlarni taqdim etish;
2.1.2. Tanlangan tarif shartlariga muofiq va abonentning balansidagi mablag'dan kelib chiqqan holda xizmatlarni taqdim etish;
2.1.3. Ro'yxatdan o'tishda ko'rsatilgan abonentning shaxsiy ma'lumotlarini sir saqlash va yana O'zbekiston Resbublikasi qonunchiligida ko'zda tutilgan holatlardan tashqari barcha holatlarda elektron pochtadagi shaxsiy xatlarni maxfiy tarzda saqlash;
2.1.4. Abonentlarga xizmat ko'rsatish bo'yicha va tarif rejalarga o'zgartirishlar kiritilishi haqidagi rasmiy xabarlarni, o'zgartirishlar kiritishdan 3 (uch) kun avval www.sarkor.uz Provayderning rasmiy saytida ma'lum qilish;
2.1.5 Rejadan tashqari ishlardan tashqari, xizmatlarni taqdim etishni cheklovchi barcha profilaktika ishlarining boshlanish va yakunlanish muddati haqidagi ma'lumotni 24 ( yigirma to'rt) soatdan kam bo'lmagan vaqt ichida Provayderning rasmiy sayti www.sarkor.uz saytiga joylashtirish;
2.1.6. Fors-major holatlaridan tashqari, xizmatlarni taqdim etilishi to'xtalishi bir taqvim oyida 36 ( o'ttiz olti) soatdan oshmasligini ta'minlash;

2.2 Abonentning majburiyatlari:

2.2.1. Abonent tamonidan tanlangan tarif rejasiga muofiq xizmatlar uchun to'lovlarni amalga olirish;
2.2.2. Qabul qiliyotgan va yuborayotgan ma'lumoti bilan fuqorolarga, tashkilotlarga va davlatga iqtisodiy , siyosiy va boshqa zararlar yetkazmaslik;
2.2.3. Davlat, tashkilotlar va fuqorolarga zarar yetkazuvchi pornografik mahsulotlarni va ma'lumotlarni yuborishda kanallardan va aloqa vositalaridan foydalanmaslik;
2.2.4. Spam tarqatmaslik;
2.2.5. Provayderning rasmiy saytiga va shaxsiy kabinetga kamida 3 kunda bir marotaba kirib turish;
Xavfsizlik maqsadida Abonent tamonidan belgilangan chastotadan kelib chiqqan holda, shaxsiy kabinetga kirish parolini o'zgartirib turish;
2.2.7. Shaxsiy kabinetda balans holati bilan mustaqil tarzda tanishish;
2.2.8. Ijobiy balansni ta'minlash;
2.2.9. Xizmatlar uchun to'lov amalga oshirilganini tasdiqlovchi moliyaviy hujjatlarni saqlab qo'yish;
2.2.10. Provayderning rasmiy saytida ko'rsatilgan Xizmatlardan foydalanish shartlarida belgilangan barcha talablar va shartlarni bajarish;

3. XIZMATLAR NARXLARI VA HISOB KITOB QILISH SHARTLARI

3.1. Xizmatlar narxi Provayderning rasmiy saytida e'lon qilingan tarif rejalariga muofiq belgilanadi;
3.2. Tariflash AQSH dollaridaamalga oshiriladi. Xizmatlar uchun to'lov O'zbekiston Respublikasi markaziy bankining to'lov kunidagi kursi bo'yicha so'mda amalga oshiriladi.
3.3. Yangi narxlar kiritilishi haqidagi ma'lumotni yangi tariflar amal qilishni boshlamasdan 3 (uch) kun avval www.sarkor.uz Provayderning rasmiy saytida ma'lum qilish;
3.4. Xizmatlar faqatgina balans ijobiy holatda bo'lgandagina taqdim etiladi;
3.5. Abonent amalga oshirgan to'lovlarining tog'riligi bo'yicha mustaqil ravishda ma'suldir. Provayderning bank rekvizitlari o'zgarsa, rasmiy saytda yangi rekvizitar e'lon qilingan kundan keyingi kunlarda eski rekvizitlarga amalga oshirilgan to'lovlar uchun abonentning o'zi ma'suldir.

4. TARIF REJALAR

Tarif rejalar Provayderning rasmiy saytida e'lon qilinadi;
Har bir kommutirlangan ulanish tarif rejalariga login@sarkor.uz manziliga ega 20 MB li bepul bitta pochta qutisi taqdim etiladi;
4.3. Jismoniy shaxslar uchun mo'ljallangan tarif rejalaridan foydalanayotgan abonentlar faqatgina to'lov kartalari orqali ro'yxatda o'tadilar va xizmatlar uchun to'lovni to'lov kartalari yoki to'g'ridan to'g'ri to'lov orqali amlaga oshiradilar. Yuridik shaxslar uchun yoki ho'jalik subyektlari uchun mo'ljallangan tarif rejalardan foydalanayotgan abonentlar faqatgina Provayder ofisida ro'yxatdan o'tadilar va naqt pulsiz hisobni amalga oshiradilar.
4.4. Jismoniy shaxslar uchun tarif rejani o'zgartirish Provayder ofisida. Shaxsni tasdiqlovchi hujjat ko'rsatilgandan so'ng amalga oshiriladi. Yuridik shaxslar uchun yoki ho'jalik subyektlari uchun tarif reja, abonent hisobida tanlangan yangi tarif uchun yetarli minimal mablag' bo'lganda va abonentdan yozma ariza berilgan holda, shartnomaga o'zgartirish kiritish yo'li bilan amalga oshiriladi. tarif rejani o'zgartirish uchun yozma ariza Provayderga yangi hisob kitob davri boshlanishidan 3 (uch) bank ish kuni oldin topshirilishi zarur.

5. ABONENTNING BALANSIDAN PUL MABLAG'LARI YECHILISH TARTIBI

5.1. Har bir tarif rejada abonentning hisobidan shu tarifning vaqt intervaliga muofiq ravishda pul mablag'I yechiladi. Agar abonentning hisobida 0.50 AQSH dollaridan kam mablag' qolsa, internetga ulanish xizmati bloklanadi.
5.2. Agar tarif rejada abonent to'lovi mavjud bo'lsa, u holda abonent to'lovining amal qilish muddati tugashi bilan foydalanilmagan xizmatlar bekor qilinadi va keyingi oyga o'tmaydi.
5.3. Agar tarif rejada abonent to'lovi mavjud bo'lsa, u holda abonent joriy abonent to'lovi amal qilish muddati tugamasdan turib, keyingi oy abonent to'lovini to'lashi zarur.

6. MUHIM SHARTLAR VA TAMONLARNING MAJBURIYATLARI

6.1 Provayder o'z ma'suliyati doirasiga kiritilgan zonada sertifikatlangan kompyuter qurilmalari, dasturiy ta'minot va modemlardan foydalanilganda, umimiy foydalanish telefon liniyalari orqali 9Kbit/sek.dan kam bo'lmagan tezlikda abonent va Provayder servisi orasida bog'lanishni ta'minlashni kafolatlaydi. Bu kafolat Provayder kechayu kunduz davomida ulanish imkoniyatini yoki Xizmatlarni cheklanishlarsiz taqdim etilishini anglatmaydi va bundan tashqari, Provayderga bog'liq bo'lmagan texnik sabablarga ko'ra ko'rsatilgan ulanish tezligi aniq bir abonentning telefon liniyasi orqali belgilangan ko'rsatkichga yetishini ham anglatmaydi. Provayder aniq bir abonentning ulanish sifati qoniqarsiz ekanligi tahlilini taqdim etmaydi.
6.2. Provayder abonent xizmatlardan foydalanish yoki ulardan foydalanish imkoniyati natijasida ko'rgan bevosita va bilvosita zararlari uchun, hamda Provayder xizmatlaridan foydalanishda vujudga kelgan xato va cheklanishlar uchun javobgar emas.
6.3. Provayder shahar telefon tarmoqlari orqali Xizlarlarga ulanish taqdim etilayotgan aloqa kanallarining sifati uchun javobgar emas.
6.4. Abonent xizmatlar yordamida Internet tarmoqlarini ishlatishda vujudga kelgan b xavf uchun to'liq javobgardir.
6.5. Abonent o'z parolini sir saqlashga va undan ruxsatsiz foydalanish natijasida kelib chiqqan zararlar uchun ma'suldir.
6.6. Ushbu shartnomada ko'zda tutilmagan barcha holatlarda tamonlar o'zlariga qabul qilgan majburiyatlarni buzilishi bo'yicha O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida ko'rsatilgan holatlarga muofiq ma'suldirlar.

7. SHARTNOMA SHARTLARINI O'ZGARTIRILISHI

7.1. Provayder www.sarkor.uz rasmiy saytining "Matbuot markazi, yangiliklar" sahifasida, o'zgartirishlar kiritilishidan 3 (uch) kun avval e'lon qilgan holda, uchbu
7.2. Abonent Provayderning www.sarkor.uz rasmiy saytining kerakli bo'limida ushbu yangiliklarni 3 kunda (uch) bir martadan kam bo'lmagan muddatda tekshirib turishga majbur.

8. SHIKOYAT VA BAXSLARNI KO'RIB CHIQISH TARTIBI

8.1. Baxs va kelishmovchiliklar imkoni boricha muzokaralar yo'li bilan hal etiladi.
8.2. Agar baxs va kelishmovchiliklarni muzokara yo'li bilan hal etish imkoni bo'lmasa, ushbu shartnomaning 8.3 bandida ko'zda tutilgan baxslarni sudgacha bo'lgan vaqt ichida hal etish tartibiga amal qilgan holda, O'zbekiston Respublikasi qonunchiligida belgilangan ravishda sud tartibi orqali hal etiladi.

8.3. Abonent tamonidan shikoyatlarni taqdim etish tartibi:

8.3.1 Xizmatlarni ko'rsatishda Provayder tamonidan o'z majburiyatlarini bajarmaslik yoki to'liq ravishda bajarmaslik xolatlarida, Abonent baxs holati vujudga kelgan kundan 3 (uch) taqvim kunidan kech bo'lmagan vaqt ichida Provayderga shikoyatini yozma ravishda yuborishi zarur.
8.3.2. Shikoyat xatida shartnoma raqami, abonent ismi sharifi , login hamda javob xati yuborish uchun manzil ko'rsatilgan bo'lishi shart. Ushbu ma'lumotlar ko'rsatilmagan shikoyatlarni Provayder ko'rib chiqishdan bosh tortish huquqiga ega.
8.3.3. Shartnomaning 8.3.2. bandida ko'rsatilgan shartlarga amal qilingan holatlarda, Provayder shikoyatni ro'yxatdan o'tkazadi va 30 (o'ttiz) kun ichida ko'rib chiqadi;

8.4.Shikoyatni ko'rib chiqish davomida Provayder quyidagilarni aniqlaydi:

8.4.1. Provayderning shaxsiy ma'lumotlari bilan solishtirganda Xizmatni taqdim etilmagani yoki cheklovlar bilan taqdim etilganini tasdiqlanishi yoki tasdiqlanmasligi
8.4.2. Xizmatning taqdim etilmaganligining sabablari;

8.5. 8.4.1. va 8.4.2. bandlariga muofiq bajarilgan ishlar asosida Provayder abonentning shikoyati bo'yicha kerakli yechim taqdim etadi.
8.6. Ushbu shartnomada ko'zda tutilmagan barcha holatlarda tamonlar o'zlariga qabul qilgan majburiyatlarni buzilishi bo'yicha O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida ko'rsatilgan holatlarga muofiq ma'suldirlar.

9. XIZMATGA ULANISHNING TO'XTATILISHI

9.1. Abonent ushbu shartnomaning istalgan bandini yoki Provayderning rasmiy saytida e'lon qilingan Xizmatlardan foydalanish qoidalarini buzgan holatlarda, Provayder ogohlantirishsiz Abonentga Xizmatlarni ko'rsatishni to'xtatishi yoki vaqtinchalik toxtatish huquqiga ega.
9.2. Xizmatga ulanish to'xtatilgandan 60 kun o'tib, shartnoma bekor qilingan hisoblanadi va shu shartnomaga tegishli barcha ma'lumotlar Provayderning ma'lumotlar bazasidan o'chib ketadi va pul mablag'lari qoldig'I bekor qilinadi va abonentga qaytarilmaydi.

Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
01 Dec
Yangi tarif rejalari WOW

Hurmatli abonentlar, bizda qishning birinchi kunida premyera!

30 Nov
Yanada ko’proq trafik! Yanada yuqori tezlik!

Hurmatli abonentlar, bizda qishning birinchi kunida premyera! “WOW” va “SARKOR KRUT” yangi tarif rejalari sizni super tezlik va yanada ko’proq trafik hajmi bilan xursand qiladi! Va yana … haqiqiy uzluksiz unlim “SUPER KRUT” xizmati!

30 Nov
«Qo’shningni olib kel!» aksiyasi

Hurmatli abonentlar! Endi sizlarda qo’shnilaringizni, do’stlaringizni va tanishlaringizni “Sarkor Telecom” xizmatlariga ulatganingiz uchun AJOYIB BONUSLARNI qo’lga kiritish imkoniyati bor! “Qo’shningni olib kel!” aksiyasida ishtirok eting va qo’shningizning abonent to’lovinining 60 % ega bo’ling!

Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
30 Nov
“Sehirli chegirma” mijozlarni rag’batlantirish loyihasi

Mijozlarni qo’llab-quvvatlash maqsadida “Sarkor Telecom” kompaniyasi “WOW”, “Sarkor Zo’r” va “Super Zo’r” tarif rejalaridagi barcha abonentlar uchun yangi loyihani taqdim etmoqda. “Sehirli chegirma” xizmati abonent to’lovi uchun 40 % gacha chegirma olish imkonini beradi.

30 Nov
«Qo’shningni olib kel!» aksiyasi

Hurmatli abonentlar! Endi sizlarda qo’shnilaringizni, do’stlaringizni va tanishlaringizni “Sarkor Telecom” xizmatlariga ulatganingiz uchun AJOYIB BONUSLARNI qo’lga kiritish imkoniyati bor! “Qo’shningni olib kel!” aksiyasida ishtirok eting va qo’shningizning abonent to’lovinining 60 % ega bo’ling!

29 Apr
O'zingni bahoriy INTERNEtingni tanla!

"Navro'z" aksiyasi doirasida ADSL va FTTB mijozlar uchun yangi tarif rejalar seriyasini taqdim etamiz!

Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
29 Apr
Hurmatli abonentlar!

"SARKOR UNLIM" ratif rejalari nomi "SARKOR ZO'R" nomiga o'zgartirildi

29 Apr
8-mart bilan

Xalqaro hotin-qizlar kuni bilan tabriklaymiz!

29 Apr
Hurmatli abonetlar!

Internet xizmatlarini yomonlashishi

01 Dec
Yangi tarif rejalari WOW

Hurmatli abonentlar, bizda qishning birinchi kunida premyera!

30 Nov
Yanada ko’proq trafik! Yanada yuqori tezlik!

Hurmatli abonentlar, bizda qishning birinchi kunida premyera! “WOW” va “SARKOR KRUT” yangi tarif rejalari sizni super tezlik va yanada ko’proq trafik hajmi bilan xursand qiladi! Va yana … haqiqiy uzluksiz unlim “SUPER KRUT” xizmati!

30 Nov
«Qo’shningni olib kel!» aksiyasi

Hurmatli abonentlar! Endi sizlarda qo’shnilaringizni, do’stlaringizni va tanishlaringizni “Sarkor Telecom” xizmatlariga ulatganingiz uchun AJOYIB BONUSLARNI qo’lga kiritish imkoniyati bor! “Qo’shningni olib kel!” aksiyasida ishtirok eting va qo’shningizning abonent to’lovinining 60 % ega bo’ling!

30 Nov
«Sehirli chegirma» mijozlarni rag’batlantirish loyihasi

Mijozlarni qo’llab-quvvatlash maqsadida “Sarkor Telecom” kompaniyasi “WOW”, “SARKOR KRUT” va “SUPER KRUT” tarif rejalaridagi barcha abonentlar uchun yangi loyihani taqdim etmoqda. “Sehirli chegirma” xizmati abonent to’lovi uchun 40 % gacha chegirma olish imkonini beradi.

30 Nov
“Sehirli chegirma” mijozlarni rag’batlantirish loyihasi

Mijozlarni qo’llab-quvvatlash maqsadida “Sarkor Telecom” kompaniyasi “WOW”, “Sarkor Zo’r” va “Super Zo’r” tarif rejalaridagi barcha abonentlar uchun yangi loyihani taqdim etmoqda. “Sehirli chegirma” xizmati abonent to’lovi uchun 40 % gacha chegirma olish imkonini beradi.

30 Nov
«Qo’shningni olib kel!» aksiyasi

Hurmatli abonentlar! Endi sizlarda qo’shnilaringizni, do’stlaringizni va tanishlaringizni “Sarkor Telecom” xizmatlariga ulatganingiz uchun AJOYIB BONUSLARNI qo’lga kiritish imkoniyati bor! “Qo’shningni olib kel!” aksiyasida ishtirok eting va qo’shningizning abonent to’lovinining 60 % ega bo’ling!

19 May
Navro'z bayrami bilan!

"Sarkor Telecom" kompaniyasi sizlarni Navro'z bayrami bilan chin qalbdan tabriklaydi!

19 May
Ommaviy shartnoma

Ommaviy shartnoma

13 May
Kompaniya fotosuratlari

Kompaniya fotosuratlari

13 May
Press-Reliz «Best Soft Uzbekistan 2010»

Press-Reliz «Best Soft Uzbekistan 2010»

Sayt tas-ix zonasida
Bu sayt tas-ix zonasiga kirmaydi
Dollar kursi 20.01.2017
1 USD - 3251.06 so‘m

Ichki resurslar

Taqqoslash uchun parametr tanlang
narx tezlik trafik miqdori
LiveZilla Live Help
LiveZilla Live Chat